Core

2023-07-03, klockan 18:00 - 19:00

Pass med framförallt kroppen som motstånd. Hör går vi igenom de stora muskelgrupperna – passet ger maximal träningseffekt på minimal tid! Detta styrkepass passar i stort sett alla, ung som gammal, otränad eller vältränad, nybörjare eller van. Varje övning får gott om tid.

Funktionell styrketräning innebär att man, förutom styrka, utvecklar rörlighet, balans och koordinationsförmåga med övningar som aktiverar många olika muskler samtidigt. Med denna träning är målet att uppnå en stark, funktionell kropp och inte yatt bygga muskelvolym. Kroppen ska vara stark i de vardagliga situationer som den utsätts för.

Och dessutom är det superkul!

Lokal
Husiegårds Idrottshus
Instruktörer
Ursula Karwat

Du måste logga in för att kunna boka pass

Glömt lösenord? Klicka här.
Ett e-postmeddelande med en länk för att återställa ditt lösenord kommer att skickas till dig efter att du har angett din e-post.

Ange din e-post

Ny medlem

Klicka här för att registrera dig.