Köpvillkor

KÖPVILLKOR

Medlemskort och aktivitetskort är personliga. Det finns inga fysiska kort utan vårt bokningssystem håller reda på varje medlems aktuella status.

Medlemskap gäller per kalenderår. Om man köper ett aktivitetskort som gäller över ett årsskifte behöver man ett nytt medlemskap för det andra året för att kunna utnyttja hela aktivitetskortet.

All träning sker på egen risk och under eget ansvar.

Vår träning och vad vi erbjuder, vårt schema, bokningsregler och annan information om träning finns på vår hemsida. Alla pass måste bokas i förväg och för att boka krävs giltigt medlemskap och aktivitetskort.

Rabatt för pensionärer utgår från den dag då man fyllt 65 år.
Rabatt för ungdom gäller till den dag då man fyller 21 år.

Alla priser är i svenska kronor.

BETALNINGSMETOD

Payson Checkout eller ePassi

Hos videdalsgif.se handlar du tryggt, enkelt och säkert via Payson Checkout, där kan du välja mellan Swish, Internetbank (direktbetalning), Kortbetalning och Faktura.
För dig med ePassi anger du betalnings-id för din betalning vid utcheckning.

ÅNGERRÄTT

Du som konsument har rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar enligt distansavtalslagen. Om du vill nyttja din ångerrätt rekommenderar vi att du använder det standardformulär som finns på Konsumentverket hemsida https://publikationer.konsumentverket.se/kontrakt-och-mallar/angerblankett. Detta mailar du till mailadressen nedan innan ångerfristen löper ut.

Ångerrätten gäller Ej:

– Företagskunder
– Produkter som har använts, t.ex. ett aktivitetskort där du redan har deltagit på pass.

BOLAGSINFORMATION
Org.nr: 846501-6510
VIDEDALS GIF

Postadress:
VIDEDALS GIF
GULLBERGAGATAN 38
21230 Malmö
info@videdalsgif.se
Videdals GIF är en ideell förening och ej momspliktig.