SPIN OF HOPE 2023 – var med och slå världsrekord

Spin of Hope är Nordens största spinningevent där deltagare spinnar i kampen mot barncancer. I år siktar vi på att slå världsrekord. Häng med!
Boka själv, med en kompis eller i ett helt gäng. Boka en timme eller två, eller varför inte en cykel en hel dag där du och ditt lag håller i gång en cykel. Lagen kan komma från företag, föreningar eller kompisgäng, Man behöver inte vara medlem i Videdals GIF. Det funkar tom att bara dyka upp och chansa på att det finns en ledig cykel.
Under dagen erbjuder vi varierande pass med olika instruktörer. Målet för dagen är att ha skoj samtidigt som man bidrar till Barncancerfonden.
Man betalar ett valfritt belopp, minst 150 kr, per timme genom att swisha till Barncancerfonden. Information om betalningen finns på plats och på bokningssidan Spin of Hope 2023 – Videdals GIF
8:00 The wake up call – Kenneth
9:00 Till minne av Maria – Kenneth
10:00 Bergsetappen L-G