Stans gladaste Spin of Hope 2024

Den 23 mars kör vi Sveriges största spinningevent – och stans gladaste Spin of Hope

Välkommen till oss på Videdals GIF och Spin of Hope 2024! Vårt motto – stans gladaste pass – gäller naturligtvis även spinning och speciellt Spin of Hope.

Med offer för den vidriga cancern i färskt minne ser vi det viktigare än någonsin att ställa upp med Barncancerfonden i Spin of Hope 2024.

Vi har 20 cyklar och ett antal glada pass att erbjuda dig, dina kompisar eller ditt lag. Det krävs inga förkunskaper och spinningen är inte viktigast – utan det är att ha skoj och bidra. Man kan boka en enkel timme, eller flera eller varför inte alla pass för en cykel. Vill du inte boka funkar det att bara dyka upp och chansa på att det finns en ledig cykel.

Under dagen erbjuder vi varierande pass med olika instruktörer. Målet för dagen är att ha skoj samtidigt som man bidrar till Barncancerfonden.

Du betalar minst 150 kr per pass genom att swisha qr-koden på denna sida. Den finns även på plats hos oss.
Kan du inte vara med på oss och spinna så går det bra att swisha ett bidrag ändå.

07:00 Kenneth Wake up call
08:00 Kenneth En timme för barnen
09:00 Ulf Tillbaka till 80-talet
10:00 Ulf Gott o blandat
11:00 Anette Sing-along

Följ insamlingen eller bidra här.

Välkommen att kämpa med oss – stans gladaste pass

Swish
OBS Endast Swish med denna QR:
Du är inte inloggad. Du kan anmäla dig till Spin of hope utan att vara medlem genom att ange namn, epost och mobilnr. Är du registrerad medlem, v.v logga in nedan först

Glömt lösenord? Klicka här.
Ett e-postmeddelande med en länk för att återställa ditt lösenord kommer att skickas till dig efter att du har angett din e-post.

Ange din e-post

Bokningen har nu stängt.
BOKAD
Fyll i nedan för att boka cykel