Barndans Malmö

Barn älskar att röra på sig, de flesta gillar musik så varför inte blanda rörelseglädje med motion för framtida hälsa? Rörelserna och pedagogiken anpassas för de anatomiska, fysiologiska, motoriska och psykologiska behov som är specifika för den barndansklass som erbjuds.
Målet är ju att barnen ska vilja träna och tycka det är KUL att träna. Klassen ger rörelseglädje, energi, koordination och balans.

Oavsett ålder på ditt barn garanterar vi att de kommer få lustfyllda och lekande lätta träningstillfällen.

Intresseanmälan: Du som förälder behöver ett konto hos oss. Det är naturligtvis kostnadsfritt att skapa. Logga in och gå till MIN SIDA där du kan lägga till ditt barn och därefter göra en intresseanmälan.

Vårterminen startar lördagen den 13 januari och avslutas lördagen den 25 maj.
Inga danspass den 24 februari, den 30 mars och den 18 maj.

Mini Stars kl 11:30-12:25 (4-6 år)
Dance Stars kl 12:30-13:25 (7-9 år)
Super Dance Stars kl 13:30-14:25 (10-13 år)

Vi tar in ca 25 barn per grupp. Passet är föräldrafritt.

Pris:
500 kr/termin plus medlemsavgift 100 kr/år.

INTRESSEANMÄLAN
Intresseanmälan för våra barnpass gör du under "Min sida". Du som målsman måste registrera ett konto och lägga till ditt barn för att göra intresseanmälan.

Skapa ett konto för dig som målsman (eller använd ett befintligt konto) och logga in på ”Min sida”.

Leta upp ”För barn, klicka här för att registrera ditt barn som en användarprofil med din e-post adress under detta konto.”

Klicka på avsedd plats och registrera ditt barn.

Ditt barn syns nu på ”Min sida” och där finns knappen ”Växla till användare”. Klicka på den. Nu ser du att du är på ditt barns konto. Barnets namn visas över ”ditt namn” – Huvudkonto.
Klicka nu på knappen ”Intresseanmälan barnpass”.
Bocka i intresse(n) och klicka på knappen ”Anmäl intresse”. Precis över knappen ser du barnets namn så du vet att du är rätt.
INSTRUKTÖRER
Maja Persson
Amanda Grabowska
Isabell Johansson
Siri Vallejo Hult
PLATS
Husiegårds Idrottshus
Husie Kyrkoväg 92
FRÅGOR
barndans@videdalsgif.se
.
Vi jobbar för att varje pass ska vara roligt, fartfyllt och medryckande.