.

Stans billigaste träning

Tänk på att fr.o.m 2024 behöver du både att aktivt medlemskap och ett aktivitetskort för att boka pass.
Ingen försäljning i samband med pass utan all försäljning sker online. Klicka här för att köpa medlemskap och aktivitetskort. Om du köper ett kort som gäller över ett årsskifte måste du nästa år köpa medlemskap för att kunna använda kortet hela perioden.

Medlemskap 2024
Krävs tillsammans med aktivitetskort för att kunna boka pass.

Årskort
Vårt mest prisvärda kort. För dig som vill träna hos oss hur mycket som helst i ett helt år.

(Pensionär, minst 65 år eller ungdom, max 20 år. 1800 kr)

2000 kr

Halvårskort

Ett prisvärt kort för dig som vill träna hos oss hur mycket som helst
i 6 månader.

(Pensionär, minst 65 år eller ungdom, max 20 år. 1100 kr)

Kuponger 30 st.
För dig som vill träna hos oss upprepade gånger men kanske inte så ofta. Giltigt ett år från inköp. Se respektive pass för hur många kuponger passet kräver. Som standard gäller 2 kuponger/pass under vår- och höstsäsong, samt 1 kupong/pass under sommarsäsong.

(Pensionär minst 65 år eller ungdom max 20 år. 700 kr)

Kuponger 2 st.
För dig som vill träna utan att binda upp dig. Giltigt ett år från inköp. Se respektive pass för hur många kuponger passet kräver. Som standard gäller 2 kuponger/pass under vår- och höstsäsong, samt 1 kupong/pass under sommarsäsong.

Barngympa (Bäckagårds Sporthall, söndagar)

500 kr/termin

Barndans (Husiegård, lördagar)

500 kr/termin

E-post: info@videdalsgif.se

.
Vi jobbar för att varje pass ska vara roligt, fartfyllt och medryckande.